5 דרכים לשווק את הסטארט-אפ שלך לפני ההשקה שלו

במהלך פיתוח המוצר, נראה טבעי להשאיר את כל סוגיות קידום המכירות לתקופה שלאחר ההשקה. עם פתרון פונקציונלי לגמרי, סטארט-אפ יכול להעניק ללקוחות הפוטנציאליים שלו אפשרות לנסות אותו ולהתפעל ממנו מבלי לספור את הימים עד ההשקה הרשמית שלו.

נראה שזאת אסטרטגיה הוגנת ואמינה, אבל תשעה פעמים מתוך עשרה זה לא כך.

תארו לעצמכם: כמה אנשים היו רואים את המשימה של פאלקון כבד אם היו מודיעים עליה ממש ברגע ההשקה?

יצירת קהל בעת יצירת מוצר הוא מהלך המשנה הכל עבור בעל סטארט-אפ. הנה הסיבות לכך:

1) המאמצים הראשונים שלך יעזרו לך לקבוע את הערך האמתי של המוצר. אתה לא יכול לבדוק את זה על הצוות שלך; הם אוהבים אותך יותר מדי (או מקנאים בך יותר מדי). כך או כך, הם לא אובייקטיביים.

2) זהו הזמן המושלם לעשות טעויות, בגלל שתיקון שלהן לא יעלה לך הרבה. יש גם סיכון קטן יותר לקבל משוב שלילי מהמשתמש. תגובה בתבונה למשתמשים, המציינים שגיאות, תגרום להם להרגיש את עצמם בתור תורמים. אנשים כאלה נוטים יותר להיות תומכים במותג שלך בהמשך.

3) משקיעים מעדיפים לתמוך בחברות שכבר יש להן לקוחות. וכסף הוא הדלק הטוב ביותר עבור השקת סטארט-אפ.

יש עוד הרבה סיבות, אך אנחנו כאן בשביל להבין מה לעשות, נכון? בואו לא נתעכב יותר.

הנה 5 דברים פשוטים, אך הכי אפקטיביים, לדעתנו, שצריך לעשות לפני ההשקה:

1. תתחיל מהקהל שלך

man with a phoneבמילים האחרות, תחזור לרשימת אנשי הקשר שלך. בהחלט, בין החברים שלך בפייסבוק ובלינקדאין ישנם אנשים שיכולים להשפיע. חלקם עשויים לעזור לך לקבל כיסוי תקשורתי. אחרים יציעו לך ייעוץ או יועץ.

הרשת האישית שלך יכולה לספק לך כלים, ידע ואנשי קשר, אשר אתה כנראה אפילו לא לקחת בחשבון לפני תחילת המחקר שלך. בנוסף, שווק מפה לאוזן חזק היום כמו שהיה תמיד. מי יודע כמה רחוק המילים לגבי הסטארט-אפ שלך יכולות להגיע כשתתחיל לחלוק אותן עם חברים.

2. תעשו דף נחיתה עם טופס הרשמה.

תמיד זמן טוב ליצור לקוחות פוטנציאליים, גם אם אין לך מוצר כדי להמיר אותם ללקוחות בפועל. יש מספר עצום של דרכים לתגמל את נאמנותם וסבלנותם.

אתה יכול להציע גישה מוקדמת לשירות שלך, תכונות בלעדיות, או לראות מאחורי הקלעים איך אתה עושה את הקסם שלך. ואל תשכח לשלוח דוא"ל אישי עם תודה בתור בונוס נוסף.

3. תהיה חברתי

שימוש במדיה חברתית, בעלת כושר השפעה גדול, תסייע לך לבנות קשרים חזקים עם הלקוחות שלך. בנוסף, ניתן להשתמש בה לצרכי גיוס ותמיכה.

בוא נתחיל להציץ לתוך הפלטפורמות הפופולריות ביותר עבור הפעלת שווק במדיה חברתית שלך:

facebook logoפייסבוק היא הרשת הראשונה שעולה על הדעת כאשר מדברים על שווק במדיה חברתית. זאת צריכה להיות הבחירה שלך הראשונה אם אתה שואף להפוך את הרעיון שלך לויראלי ולכסות פוטנציאל המקסימלי של הקהל. הפעל מסע פרסום כדי להעלות כמות הלייקים או תשקיע כמה דולרים כדי לקדם חלק מהפוסטים שלך. יהיה לך קהל נאמן בתוך זמן קצר.

אם אתה בעל של סטארט-אפ שמגיש שרות לעסקים, אז החזקת חשבון לינקדאין היא חובה עבור החברה שלך. וכן, אם אתה הבעל / מנכ"ל / מנהל טכנולוגיות ראשי / וכו', זה גם חובה בשבילך. שלח את ההודעות לאנשי קשר שלך, וצור קשר עם כל מי שמעוניין במוצר שלך. אחד היתרונות הגדולים של לינקדאין מעל פייסבוק, הוא שאנשים מרגישים בנוח עם הודעות של זרים. הם לא לוקחים את זה אישית; זה הכול עניין של עסקים.

twitter logoטוויטר הוא מקום חם לכלכלת מסחר ברשתות חברתיות. זה גם מקום נהדר להיות ניכר על ידי העיתונות ואנשים בעלי השפעה. צייץ בחזרה או תשים לייק מתחת לציוץ שלהם, תתחיל דיונים, ותשתף בחדשות החמות ביותר על ההתקדמות שלך.

ביצוע מחקר לפני בחירת רשת. אינסטגראם, יוטיוב או פינטרסט עשויים להביא לך אפילו יותר רווח אם אתה מייצר הרבה תוכן חזותי.

תחשוב על מיקום הקהל שלך. אתה כנראה מעולם לא שמעת על QZone, אבל אם אתה מתכנן לשווק את המוצר שלך בסין, ההזנחה הזאת תהיה טעות.

נ"ב: שיווק במדיה חברתית עבור חברות סטארט אפ הוא נושא ראוי למאמר נפרד, אשר כבר ברשימת המטלות שלנו. בבקשה, אל תתבייש להשאיר הערות לגבי מה שמעניין אותך ביותר על שווק במדיה חברתית כדי שנוכל להכין קצת תוכן באמת מעניין בשבילך.

4. תהיה בלוגר

blogging startupאז יהיו לך דברים לכתוב במדיה החברתית שלך! זה רק צחוק. בלוגים יכולים לעשות הרבה יותר עבור העסק שלך מאשר מילוי פערים באסטרטגיית השיווק במדיה החברתית שלך.

ראשית, זה עוזר לך לבנות מנוע אופטימיזציה חזק עבור מילות המפתח שלך. שנית, זה הופך הודעות נכנסות לקהל מעורב, כך שאתה מקבל יותר מבקרים חוזרים שכבר מעוניינים במה שיש לך להציע.

לא יודע מה לכתוב? אתה יכול לתת לקוראים שלך התראות על אופן התקדמות הפרויקט שלך, לאסוף ולסקור חדשות בתעשייה, להציע עצות שימושיות, או לשתף בכמה בדיחות אם בצוות שלך יש אדיר מילר משלך.

תשתמש בזהירות בתוכן לקידום מכירות; זה נוטה להרגיז אנשים. תחנך אותם, תייעץ להם, תבדר אותם, ובקרוב תוכל לנצח את ליבם ואת תשומת הלב שלהם.

5. תתחיל שווק באימייל שלך

טופס הרשמה, מדיה חברתית ובלוגים יכולים לעזור לך לאסוף קהל. תטפח את התומכים בך בזה שתגרום להם להרגיש שהם המשתמשים הראשונים המגניבים שלך.

הנה כמה טיפים ליצירת הודעות האימייל היעילות ביותר:

  • לכתוב קצר ולעניין
    הודעות ארוכות וחסרי טעם לעולם לא ישמרו על הקהל שלך (אלא אם כן זה דיסטופיה לנערות). תעריפים נמוכים לא קבועים וסינון דואר זבל ינחתו את ההודעות הדוא"ל שלך ישירות לפח לפני שהם יקבלו הזדמנות להגיע לאלו שבאמת מעוניינים.
  • תעשה את המכתבים שלך אישיים
    אנשים מרגישים נוח יותר כאשר משוחחים עם אנשים אחרים, לא עם מותגים. והם אוהבים לחשוב שמכתב פונה אליהם אישית ולא לאלפים. גם אם זהו מכתב ללא תשובה, נסה לקרוא ללקוחות בשמות ולמנות אדם חי מהצוות שלך כשולח.
  • בקש תגובה
    תנהל שיחות על המחשבות והציפיות של התומכים בך. אתה יכול לגלות כמה רעיונות ממש מגניבים לשדרוגים נוספים. (היה מקרה שלנו בפועל, כאשר המחיר הראשוני של מוצר הוכפל לאחר סקר דוא"ל. אכן שדרוג רציני ביותר.)

פלטפורמות שיווק דוא"ל כגון MailChimp ו GetResponse מאפשרות לך להפוך כל מכתב ליצירת מופת. בנוסף, יש להן תכניות חינמיות עבור עסקים קטנים. בדוק אותן לפני תחילת מסע הפרסום שלך.

ולבסוף...

ודא כי אתה עוקב אחר ההשתוללות השיווקית. שלב את Google Analytics כדי לברר מהיכן מגיע רוב תעבורת אינטרנט שלך וגלה את התוכן החם ביותר בבלוג שלך. אסוף נתונים סטטיסטיים על כל הודעה שיווקית במדיה חברתית כדי לגלות אילו פרסומים מגייסים יותר לייקים ושיתופי תוכן. ראה מי פותח ומי לא פותח את הודעות האימייל שלך. ותשתמש בנתונים אלה כדי להשקיע זמן וכסף במה שעובד הכי טוב.

פיתוח סטארט-אפ, זאת לא משימה קלה, תמיד יש עבודה. זה לא יהיה קל למצוא משאבים לקידום מורכב לפני השקה. אבל, אם אתה מנהל את זה נכון, ההשקה הראשונה שלך עשויה להיות יום גדול עבור רבים. שווה לנסות את זה, לא?

להגיב

מקרים דומים

אף פעם אל תפספס כתבה!

תירשם לבלוג שלנו ותקבל חדשות חמות ישר מהקופסה