5 מגמות מובילות בתעשיית מיקור חוץ בתחום IT בשנת 2019

מאז 2015, כאשר מיקור חוץ היה על פסגה של הגל, הוא הוכיח להיות פתרון סביר עבור חברות IT רבות.

אך זאת הייתה רק התחלה.

על פי דו"חGSA , "70% מהקונים מתכננים להגדיל את השימוש שלהם במיקור חוץ בשנת 2020, כאשר 35% מתכננים להגדיל אותו באופן משמעותי." ובהחלט יש להם סיבות לכך.

עם זאת, הצמיחה הזאת הינה לא הגיונית, אלא אם כן זה נעשה בדרך חכמה. ערכנו סקר כללי על האופן שבו מיקור חוץ ישתנה במהלך השנה הבאה, כך שתוכל לבצע את המיקור חוץ שלך עוד יותר יעיל.

1. מהנמכת עלויות לחוויית לקוחות משופרת

למרות שמיקור חוץ עדיין נשאר אסטרטגיה קיימא להפחתת עלויות התפעול של, IT חברות מיקור חוץ יספקו עכשיו לא רק פתרונות חסכוניים. הן יביאו את קשרי הלקוחות לרמה חדשה לגמרי וימלאו תפקיד של שותף, ולא רק חבורה של אנשי IT שעושים את העבודה המלוכלכת.

מגמה זו היא שלב טבעי של התפתחות, בתקופה שבה תחרות מבוססת מחירים מאבדת עוצמה. עכשיו חברות רוצות לפתות את הלקוחות שלהם עם משהו יותר ממחיר בלבד. בניית סוג זה של יחסים לא יכול להיות קל עבור חברות צעירות, אבל זה בהחלט נותן יתרון תחרותי למי שכבר יצר מוניטין.

ואז כאשר מקבלים לצוות עובדים או מגייסים במיקור חוץ, נדרש לחפש אימון ואמינות, והנמכת עלויות תבוא אחריהם, מכוון שאלה הדברים שגם חברות המוכוונות ללקוחות מחפשות.

2. פתרונות מותאמים אישית במקום ספק מיקור חוץ בתחום IT יחיד

tailored solution

כאשר סטארט-אפים משתמשים בטכנולוגיות מורכבות בייצור שלהם, זה הופך להיות בלתי אפשרי לצוות אחד לעשות את כל המשימות בעוד שעדיין מצפים מהם לעלות על עצמם.

חברות מיקור חוץ, כמו גם הלקוחות שלהם, מבינים שאף אחד לא מושלם בכל דבר. לכן, תרצה לשכור כאלה, אשר מושלמים בנישה מסוימת עבור כל אחד מהצרכים המגוונים שלך.

חברות מיקור חוץ קטנות ומתמחות בתחום צר מאוד מתמקדות בשוק, וזה מאפשר להן לספק תוצאה טובה יותר. חברות גדולות לא יכולות להתעלם מהמגמה הזאת והחלו ליישם מעבדות מו"פ וצוותי מומחים כדי לספק את אותה רמת המומחיות.

3. נקודת מבט חדשה על מודל קבלנים

כתוצאה טבעית של המגמה הראשונה, סוג חדש של יחסים דורש סוג חדש של תקשרות. דוח GSA מראה כי בשנים הבאות, מודל קבלנים יהיה כרוך בשיתוף יותר אחריות.

כדי לעשות כך שזה יעבוד, הלקוחות צריכים גם לשנות את הגישה שלהם לצוות מיקור חוץ ולהיות יסודיים יותר בהגדרת מטרות וניהול תהליכים, גם עם צוות מיקור חוץ וגם עם הצוות הפנימי.

כיוון חשוב נוסף של מגמה זו הוא שליטה המבוססת על תוצאות, וזה מחייב אותך כלקוח להביט מקרוב בתוצאות הסופיות, ולא בפלט. זה דבר נוסף שעושה שיתוף פעולה עם צוות מיקור חוץ יותר מבוסס על אימון. עם זאת, חשוב לזכור כי רווחים והפסדים ניתן לחלוק, אבל תדמית של חברה תמיד תישאר נכס בלעדי שלה.

4. מיקור חוץ של תהליכים עסקיים

ככל שאמון מהדהד בכל המגמות המובילות במיקור חוץ בתחום ה- IT אין זה מפתיע כי יותר ויותר חברות מטילות משימות חשובות יותר ויותר לצוותים של מיקור חוץ עכשיו. השוק של מיקור חוץ של תהליכים עסקיים העולמי (BPO) בשנת 2017 היוו 24,6 מיליארדי דולרים. דו"ח של Global Industry Analysts, Inc צופה שמספר זה יגיע ל- 220 מיליארדי דולרים עד 2020.

ברגע שתמצא חברה המספקת את האיכות שאתה צריך, תוכל לסמוך על זה התחומים כגון ניהול בק אופיס וניתוח נתונים עתק, או שאתה יכול לקבל שירותי ענן כמו BPSaaS ו- Embedded Analytics מבוססי BPO.

מגמה זו חשובה ביותר עבור חברות כדי לשרוד, כמו המומחיות של חברות מיקור חוץ אלה הוא חיוני לשמירה על התחרותיות העסקית.

5. פריצה!

disruption

כל השינויים הנ"ל מראים כיצד המודל המסורתי של מיקור חוץ מתיישן. סקר דלויט טען באופן אירוני כי "מיקור חוץ מסורתי מת. חיים ארוכים למיקור חוץ פורץ", כמו שהשתנתה התמקדות, גם מיקור חוץ השתנה. בזמן שבעבר זאת הייתה העברת העבודה, היום זה שיתוף פעולה עם שותפים כדי לשלב שירותים, להעצים חברות לעבוד ביעילות רבה יותר, להגביר התפוקה, ובסופו של דבר, להשיג יתרון תחרותי. רכישת שירותים כאלה היא הרבה יותר מהירה ויותר ידידותית לתקציב מאשר יישומם בתוך החברה עצמה.

הנה 3 פתרונות פריצת דרך שמחוללים מהפכה בדרך שאנחנו מנהלים עסקים:

  מחשוב בענן. הדבר מספק גישה קלה יותר לבסיס משותף של משאבי מחשוב (למשל רשתות, שרתים, אחסון, יישומים ושירותים). אחד היתרונות של זה הוא היכולת ליישם טכנולוגיה עם מינימום של של הנהלה וספקי השירות.

תהליך אוטומציה רובוטית (RPA). תוכנה זו מסוגלת לבצע משימות חוזרות על בסיס חוזר כדי לשפר את היעילות, האיכות והדיוק של תוצאות התהליך.

אוטומציה קוגניטיבית. זה משמש כמאיץ עבור RPA ומאפשר ביצוע של תהליכים כגון למידה, שיפוט, ו "קריאה" של טקסט לא מובנה (למשל, כתב יד, טקסט, תמונות, וכו').

הפריצה נותנת לך את החופש לחדש ולהפוך דברים קיימים כדי לעקוף את המתחרים שלך. עם זאת, גישה זו דורשת רמה גבוהה של פרואקטיביות והרהור בעת בחירת חברה, שאתה יכול להיות בטוח בה, ככל שנושאים כמו אבטחת מידע הופכים להיות קריטיים יותר עם הסתמכות מוגברת על טכנולוגיות ענן.

***

כפי שאתה יכול לראות, מיקור חוץ בתחום IT כבר לא רק דרך לחסוך כסף. החברות האלה נהיות מובילות בתחומים חשובים ביותר רבים, והמומחיות שלהן נדרשת עבור שמירה על יתרון תחרותי שלך. לכן, חשוב יותר מתמיד לא רק למצוא מישהו שיעשה את המשימות שלך בצורה נכונה וזולה, אלא שגם יהיה גמיש, חדשני ואמין. וזהו הבסיס לשיתוף הפעולה שלנו עם הלקוחות.

להגיב

מקרים דומים

אף פעם אל תפספס כתבה!

תירשם לבלוג שלנו ותקבל חדשות חמות ישר מהקופסה