איך סטארט-אפים יכולים למשוך ולגייס אנשים הכי מוכשרים בטכנולוגיות

אם אתה הבעל של סטארט-אפ (או מתכנן להיות אחד כזה), אתה יכול כבר להבין עד כמה קשה התחרות. השקת מוצר ארוכה, מחסור בכסף, או פשוט ויכוחים עם הצוות, הם הסיבוכים הנפוצים ביותר עבור כל צמיחה של סטארט-אפ.

עם זאת, הפצת תוכנה לא מפותחת טוב וחוסר אפשרות לתקן אותה, יכולים להיות ירייה לראש אמתית, אשר בסופו של דבר שמה קץ לשליטה בשוק העתידית שלך.

מהנדסים בכירים: לשכור או לא לשכור?

senior developerלהחזיק צוות מיומן ביותר זאת חובה עבור סטארט-אפ חדשני. לכן, בעלים רבים נוטים להשקיע את כספם ואת המאמצים לשכור עד כמה שיותר מפתחים "כוכבים" . אבל לפעמים, המפתחים האלה מתנהגים כמו כוכבי רוק אמתיים: אחרי זמן רב ביחד, הם עוזבים ברגע שהם מקבלים הצעה חדשה מ- Fiverr או מחברה דומה באינטרנט.

2 סיבות לא להפוך מפתחים מנוסים להוצאות עיקריות שלך:

  • תשלום יתר עבור כישרון היי-טק לא יותיר לך מקום לפיתוח עסקי ושיווק. ושום עסק גדול לא נכנס לתעשייה עם שיווק גרוע.
  • גם אם יש לך מספיק משאבים כדי להחזיק כמה גורו של היי-טק, המציאות היא כי לא כל כך הרבה גורו להוטים להצטרף לסטארט-אפ. מקצוענים בכירים מעדיפים לעבוד בחברות גדולות או בחברות סטארט-אפ משלהם.

מה המקצוענים המנוסים רוצים באמת?

ראוי לציין כי מפתחים בכירים אינם רשעים. הם אנשים, שבילו שנים בשדרוג הכישרונות שלהם, ולפי כך הם מצפים ליותר ממעסיקים הפוטנציאליים.

יציבות, שכר, ולעתים קרובות, הזדמנות לעבוד יד ביד עם מפתחים בכירים אחרים הם הדברים שאנשי מקצוע רבים דורשים. וממש לא הרבה עסקים קטנים יכולים להציע להם את זה. אפילו בלב של האומה של סטארט אפים, רבים יעדיפו בתור מעסיק את Google.

יתר על כן, כאשר עובדים עבור חברה מבוססת, לעובדים יש זמן להירגע ולחשוב, בעוד להיות חלק בסטארט אפ זה כמו לשחק כל יום גיבור: אתה צריך להיות מוכן לכל אירוע מפתיע או לטריק של היריב ולהיות מוכן לאבד הכול תוך רגע. מתח ושחיקה הם החברים השכיחים ביותר של אנשים מסוג טוני סטארק.

האם זה עדיין שווה לנסות לגייס בעל כישרון לפרויקט שלך? כן! אבל, רק תדע שהם יחשבו פעמיים לפני שיכניסו את עצמם לתוך מערבולת.

מה עם לאמן גורו שלך?

כמה מומחים ממליצים שכירת מפתחי תוכנה זוטרים במקום מנוסים. עובדים כאלה הם להוטים ללמוד ויתייחסו להצעה שלך כאל סיכוי של פעם בחיים, ולא כאל "יחסים מזדמנים".

בנוסף, כדאי לזכור כי 1% של מהנדסים הבכירים ביותר היו פעם מתחילים. אז תמיד יש סיכוי קטן שמארק צוקרברג הבא הוא עכשיו אוכל את הפיצה שלך.

עם זאת, בעוד שזה עשויה להיות האסטרטגיה המנצחת לכולם עבור פרויקטים עם דרישות לטכנולוגיות בסיסיות מאוד, זה יכול להיות אסון אמתי במקרים הדורשים פתרון תוכנה מורכב, אשר דורש שדרוגים תכופים וניסיון משתמש מושלם.

פרויקטים כאלה דורשים מיומנויות גבוהות כדי להבטיח כי משתמשי הקצה יקבלו מוצר ראוי עם מינימום באגים. לכן, הטלת משימות עסקיות קריטיות למתכנתים מנוסים הינה חובה עבור חברות סטארט-אפ שרוצות לחיות זמן רב ולהצליח.

***

מיקור חוץ של תהליכי הפיתוח שלך יכולה להיות פשרה מושלמת בין הצרכים העסקיים שלך וצרכי הפיתוח שלך:

  • אתה מקבל מקצוען מיומן מאוד מבלי לרוקן את התקציב שלך ולדאוג שתאבד אנשים ממש לפני הפצה.
  • העובדים הבכירים שלך אינם מופרדים מן הקהילה המקצועית. יש להם הזדמנויות שונות ללמידה בעבודה, ברשת מקצועית, ולשיתוף ידע, תוך שהם נותרים חלק מחברה גלובלית מוצלחת.

אל תהססו לפנות אלינו וללמוד עוד על פתרונות צוות IT של Intersog. אנו שמחים להציג בפניך את כל הדרכים שבהן תוכל לבנות את הצוות פיתוח תוכנה האידיאלי שלך.

להגיב

מקרים דומים

אף פעם אל תפספס כתבה!

תירשם לבלוג שלנו ותקבל חדשות חמות ישר מהקופסה