ביזור IT. האם בלוקצ'יין טוב לעסק שלך?

לא כל כך מזמן ספסרו בלוקצ'יין בתור מילת קסם שיכולה לפתור כל בעיה עסקית שאתה יכול לדמיין עליה. בין אם היית מתכוון לגייס הון השקעות, להגדיל את מסד הנתונים של הלקוחות שלך, או פשוט לעשות יותר באז על פרויקט התקשורת ההמונית שלך, בלוקצ'יין היה הפתרון אחד ויחיד להשגת המטרה שלך.

עם זאת, עכשיו, כשההייפ נגמר, זה נעשה ברור יותר ויותר כי לטכנולוגיה הזאת יש היתרונות והחסרונות שלה בדיוק כמו לכל הטכנולוגיות האחרות.

אז האם בלוקצ'יין זה יישום טוב עבור העסק שלך? בוא נגלה ביחד!

האם אתם שואפים ליצור שוק מבוזר?

בניית פלטפורמת עמית לעמית היא בין הסיבות העיקריות לבחירת בלוקצ'יין. ביזור מספק יתרונות, שאין עליהם עוררין, לכל בעלי מניות.

  • בטיחות
    מאחר שאין מרכז נתונים יחיד, גישה לחשבונות משתמשים הופכת כמעט לבלתי אפשרית אפילו עבור האקרים עם רמה ה- 80. וזה נהיה קשה יותר עם כל משתמש שמצטרף לרשת שלך.
  • שקיפות
    כל העסקאות נרשמות בספר חשבונות ציבורי, אשר כל הצדדים יכולים לראותו. במקביל, הטכנולוגיה יכולה להבטיח כי כל הצדדים הסכימו על תנאי העסקה.
  • ללא מתווכים
    אלגוריתמים של בלוקצ'יין מחליפים צדדים שלישיים המחפשים רווח ומאפשרים בזה הנמכה או ביטול אגרות.

ישנם עשרות יתרונות אחרים שהופכים את המסחר P2P לאופציה מספר 1 עבור חברות סטארט-אפ ומשתמשים, אבל אם התעשייה או המודל העסקי שלך דורשים ריכוזיות, סביר יותר שבלוקצ'יין יסבך את העבודה שלך מאשר יקל על קבלת רווח.

האם אתה מתעסק בנכסים שנמסרים בצורה דיגיטלית?

אם אתה מפיץ מוצרים פיזיים, אשר דורשים תחבורה, אז בלוקצ'יין יכול להיות לא כל-כף טוב בשבילך. עם זאת, אם המוצר שלך הוא דיגיטלי, ביזור ישדרג באופן משמעותי את הלוגיסטיקה שלך ויכלול כמה הטבות נוספות, כמו הגנה על זכויות היוצרים.

האם תזמון חיוני עבורך?

במקרה הטוב, עסקאות בלוקצ'יין עלולות לקחת כמה אלפיות השנייה, ובמקרה הרע, כמה דקות כדי להתבצע. אז, אם היישום שלך דורש תגובה מידית, אז בלוקצ'יין יעקב אותו במקום להגביר את המהירות של העסקאות שלך.

***

למרות כמה מגבלות, טכנולוגיה בלוקצ'יין עדיין בעלת פוטנציאל עצום להפוך היות בסיס לפתרונות פורצי דרך.

עדיין לא בטוח האם זה מתאים למטרות שלך? צור קשר עם מומחי Intersog לקבלת ייעוץ. אנו נעזור לך לבחור את הדרך הטובה ביותר לפתח עסק מצליח.

להגיב

מקרים דומים

אף פעם אל תפספס כתבה!

תירשם לבלוג שלנו ותקבל חדשות חמות ישר מהקופסה