מה אם שפות תכנות היו דמויות של משחקי הכס

האם אתה סופר שעות עד פרק הבא בעונה השמינית? גם אנחנו! נראה כאילו כולם במשרד מדברים על ווסטרוז (כאשר הם לא מדברים על עבודה, כמובן).

בהתחשב בעובדה שאף אחד ממנו לא יכול להפסיק לחשוב על משחקי הכס, זה היה כנראה בלתי נמנע: פיתחנו תיאוריה לגבי אילו שפות תכנות היו הדמויות האהובות עלינו אם הם היו שפות תכנות. תיהנו!

C – אדארד סטארק

לא כל כך מזמן C הייתה שפת תכנות המערכתית הנפוצה ביותר ורבת עוצמה. למרות ש- C לא פופולרית היום, שפות תכנות מודרניות רבות מבוססות על תחביר ועקרונות שלה.

ג'ון סנואו

הצאצא האמיתי ביותר של C, אך מורכבת יותר ועם יותר תכונות, ++C עשויה להיות אחת השפות הקשות ביותר ללמוד. אפילו אלה מאיתנו אשר די בקיאים בה, בסופו של דבר מרגישים כאילו שאנחנו עדיין לא יודעים מספיק.

אף אחד לא התייחס ברצינות לג'אווה סקריפט כשהוא יצא לראשונה, ובמשך תקופה ארוכה, הוא נחשב רק כשפה לקצה קדמי. כמה טיפשים היינוו! עכשיו JS היא אחת השפות החמות והיא נמצאת בשימוש נרחב לפיתוח בצד השרת.

PHP – סרסיי לאניסטר

ללא קשר למוניטין שלה, PHP נשארת השפה הפופולרית ביותר עבור בניית יישומי ווב, הנתמכים על ידי כל הדפדפנים הפופולריים. זה עוזר ש- CMS הפופולרי ביותר - WordPress - פועל על בסיס שלה. ובכל זאת, מתכנתים רבים מוצאים PHP כאוטית מדי.

Java – בראן סטארק

תכתוב פעם אחת, יעבוד בכל מקום - זה המוטו של Java. השפה נועדה להיות ניידת מאוד ומתאימה לפלטפורמות פופולריות רבות, למערכות הפעלה והתקנים שונים. הגמישות המדהימה שלה הופכת את Java לאחת השפות המבוקשות והאהובות ביותר.

Python – טיריון לאניסטר

במהלך השנים האחרונות, Python רכשה לא מעט משיכה, בעיקר בגלל היישום שלה בתחומים מדעיים והיי טק כמו בינה מלאכותית ומכונות למידה. היא גם נחשבת השפה הכי טובה למתחילים.

Ruby – מליסנדרה

שפה יפה זו ידועה בעיקר בשלד תוכנה שלה, Ruby on Rails. למרות ש- Ruby לא יכולה ליקרות שפה צעירה, היא נהייתה מאוד פופולרית בין אנשי עסקים צעירים ואנשי סטארט אפים.

C# - אריה סטארק

C# הייתה רכוש של מיקרוסופט עד ש- Roslyn, המהדר של C# נהיה פתוח לציבור. ב- C# משתמשים לבניית יישומים לחלונות ולאתרי אינטרנט ע"י שימוש ב- .NET

Objective-C פותחה על ידי אפל לפני די הרבה זמן לבניית יישומים ל- iOS ו MacOS. היו לה יתרונות וחסרונות שלה, אך, בסופו של דבר, לא הייתה חלופה טובה יותר בשבילה. כל זה השתנה לאחר ש- Swift פחות מסובכת ויציבה יותר הוצגה לציבור. הרבה מתכנתים עברו אליה.

Perl 6 - סנדור "כלב הציד" קלגיין

Perl היה מאבד הקרקע מאז אמצע שנות ה -2000, אבל העדכון האחרון לגירסה 6, שהיא שונה מאוד מן הגרסה 5, גרם לאנשים רבים להסתכל עליו שוב.

R – סאם טארלי

R לא יכולה להיקרא שפה לכל המטרות, אבל היא הוכיחה להיות מאוד שימושית לניהול נתוני עתק.

אסמבלר – מלך הלילה

שפות אסמבלי ברמה נמוכה נועדו לביצוע מהיר יותר על ידי CPU של מחשב, וכתוצאה מכך, פחות קריאות על ידי בני אדם. שפות אסמבלי היו נפוצות באמצע המאה העשרים, כשמדעי המחשב היו בתחילת הדרך.

הודור

כן, יש שפה כזאת!

אנחנו בטוחים שהרשימה אינה מלאה. תרגיש חופשי להוסיף את ההצעות שלך אליה. זה יהיה משעשע!

תרגיש חופשי לתקשר איתנו אם אתה מחפש שירותי פיתוח מקצועיים לפרויקט שלך.

להגיב

מקרים דומים

אף פעם אל תפספס כתבה!

תירשם לבלוג שלנו ותקבל חדשות חמות ישר מהקופסה