3 כללי זהב לבניית תרבות ארגונית בשלבים התחלתיים

בדרך זו או אחרת, הפעלת סטארט-אפ מוצלח זה תמיד סיפור על אנשים. אם אתה לא מקבל את הצוות הנכון, או אם הצוות שלך לא מקבל את הרעיונות שלך, אתה עשוי למצוא את עצמך עושה דברים שפעם נלחמת נגדם, עם אנשים שפעם התחמקת מהם.

בניית תרבות ארגונית בשלבים המוקדמים זה כמו הליכה על חוט; דריכה הצידה מן המסלול עלולה להפוך לנקודת אל חזור.

בשנת 2005, היה Intersog עסק קטן רק עם 13 אנשי צוות. אבל הערכים שיצרנו אז עדיין חיים, מה שגורם להרגיש את המשרדים שלנו כמו בית עבור מה שהפך לחברה של מעל 210 אנשים.

הנה כמה כללים שנקבעו על ידי המייסדים שלנו בימים ההם. אנו מקווים שהניסיון שלנו יעזור לך להגיע להרמוניה מושלמת בתוך הארגון שלך.

1. תאמין לצוות שלך

אמון הוא חיוני, לא משנה כמה גדול ומנוסה הצוות שלך. עם זאת, בחברות סטארט-אפ היחס לזה צריך להיות כאל תקנה.

אתה לא יכול לעשות הכל לבד; מוקדם או מאוחר תצטרך להטיל משימות. נוסף על כך, רוב הסיכויים שלצוות שלך לא יהיה מספיק זמן ומשאבים להכנה נכונה ולאימון בזמן העבודה.

בנסיבות כאלה, אתה צריך להיות בטוח כי עמיתיך מסוגלים להתמודד עם כל בעיה אפשרית; אחרת, בקרוב יהיה לך התקף לב.

בטווח הארוך, אמון הוא המרכיב העיקרי של צוותים חזקים ביותר. בלי זה, השגת הצלחה היא כמעט בלתי אפשרית.

2. תעיף כיבשה שחורה מבלי להתחרט

כשמדובר בצוותים קטנים לעומת חברות גדולות, ההשפעה של כל אדם היא עצומה. תפוח רקוב אחד יכול לקלקל את היבול כולו. במילים אחרות, בחור אחד עם יחס רע יכול להרוס את כל מה שאתה מנסה לבנות.

אנשים בלי מיומנויות או איטיים אינם הבעיות המוקדמות. בטלנים ועובדים לא ישרים הם אלה שצריך להיפטר מהם, גם אם הם מומחים הכי טובים בעולם.

בעוד מיומנויות הן כמו יהלומים - הם זוהרים יותר ככל שאתה פולש אותם - אנשים בעיתיים דומים יותר לגבינה ישנה - ככל שאתה שומר אותם יותר הם מסריחים יותר. אז לפעמים עדיף להגיד שלום לפני שמישהו אחר יידבק.

3. זה בסדר לא להיות מטורף

בעוד הסטארט-אפ שלך יכול בקלות להפוך להיות לאובססיה שלך, כמה מאנשי הצוות שלך יכולים לא לשתף אתך את התשוקה שלך. וזה בסדר גמור.

לא כולם מונעים על ידי רוח החדשנות. עבודה יציבה, המסייעת לשמור על אורח חיים נוח מניעה אנשים מסוימים יותר מאשר לחפש יציבות על קצה הטכנולוגיות. זה לא עושה אותם תורמים רעים. למעשה, במקרים הדורשים חישוב קר, הם יבצעו עבודה טובה יותר מאשר חסידים.

אז תעשה כך, שיהיה לך מספיק מקום לאנשים עם לב חם ושכל קר.

***

תרבות ארגונית היא לא רק על איך שאנשים מרגישים לגבי להיות חלק מן הצוות שלך. זה גם על איך לקוחות ועובדים פוטנציאליים רואים אותך. זה משפיע על תחומים רבים של העסק שלך.

אז תהפוך את זה לחבר הכי טוב שלך; אחרת, זה יהפוך להיות האויב המר שלך.

להגיב

מקרים דומים

אף פעם אל תפספס כתבה!

תירשם לבלוג שלנו ותקבל חדשות חמות ישר מהקופסה