UChicago Medicine

אפליקציית מוקד שירות לארגון בריאות חלוצי בארה״ב

לקוח
לקוח
האיחוד הרפואי של אוניברסיטת שיקגו (UChicago Medicine) הוא ארגון אקדמי ללא מטרות רווח המאחד חמישה גופים: בית הספר לרפואה Pritzker, חטיבת מדעי הביולוגיה, המרכז הרפואי UCMC, חטיבת הבריאות והקהילה ורופאי UChicago Medicine
מיקום
מיקום
ארצות הברית
תעשייה
תעשייה
שירותים
שירותים
טכנולוגיות
טכנולוגיות
iOS SDK, HTML, CSS, JavaScript

האתגר

UCMC רצתה לפתח אפליקציה ידידותית לעובדים להגשת בקשות שירות, במקום להתקשר למוקד. המטרה הייתה להפחית את העומס על מוקד השירות ולהבטיח שלכל בקשה יצורפו פרטים רבים ככל האפשר, כדי להגדיל את יעילות הצוות ולקצר את זמן ההמתנה.

הפתרון

הלקוח הציב דרישות גבוהות לביצועים ולנוחות שימוש. הפתרון האופטימלי היה לבנות אפליקציות מקוריות שמנצלות את הפונקציות הייחודיות של כל פלטפורמה. צוות ה‑UI/UX והפיתוח של Intersog סיפק פתרון פונקציונלי במהירות והלקוח היה מרוצה מהתוצאה.

איך זה עובד?

  • שלב 1 – יצירת הבקשה: העובד מתאר את הבעיה במילים; בוחר מיקום מתוך רשימה נפתחת או מזין מיקום חופשי; ומצרף עד ארבע תמונות (תג נכס, צילום מסך, ציוד וכדומה).
  • שלב 2 – שליחת הפנייה: לאחר שאסף את הנתונים, האפליקציה מייצרת אימייל ושולחת אותו למחלקת השירות לעיבוד.

התוצאות

השימוש באפליקציה אפשר לצוות השירות של UCMC לשפר את היעילות הודות למידע מקיף על כל פנייה ולהפחית את העומס במוקד תגובות מהירות יותר הקלו על החזר השקעה בזמן קצר ושיפרו את איכות השירות.

מקרים דומים

איך נוכל לעזור לך?