אתגר
CDW היה מתכוון לבנות פתרון למכשירים ניידים עסק לעסק עבור סוכני המכירות שלהם מקומיים ומרוחקים.
הרעיון המרכזי של היישום היה לשפר את התקשורת בין אנשי הצוות שלהם ולחזק נציגי החברה באמצעות גמישות גבוהה יותר על ידי כך שהם מאפשרים להם לגשת בצורה קלה ולשלוף נתוני לקוחות גם כאשר הם נמצאים בחופשה.
ל- CDW כבר היה צוות מפתחים מקומי והם רצו להרחיב אותו בעזרת מהנדסי פיתוח, מבקרי איכות ומעצבי ממשק של Intersog.
פתרון
הוחלט לבנות יישום היברידי. הסיבות העיקריות לפתרון כזה היו תאימות עם שפע של טלפונים חכמים מודרניים. יישום כזה יספק את כל הפונקציונליות הדרושה מבלי להכפיל את הזמן ואת ההוצאות הכספיות על פיתוח של יישומים מקומיים נפרדים. זה גם אפשר לצוות משותף של CDW ו- Intersog לזרז את הפרויקט ולבצע יותר ממה שהיה בתכנית אספקה.
הפתרון הוצג לראשונה בפני קהל בוחן, אשר התבקש לספק משוב לפני שהיישום הפך להיות זמין לכל העובדים.
תכונות
-
בעת הכניסה, היישום מזהה את המשתמש ומייצר רשימת לקוחות אישית.
-
נציג החברה יכול לסנן אותה כדי לקבל אנשי קשר ספציפיים, הזמנות או מחירים ולקבל מידע מפורט עליהם.
-
היישום נותן גישה לנתונים זמינים לקריאה בלבד כדי להקל על שירות הלקוחות, תוך מתן אפשרות לנציג להיות גמיש יותר.
-
הטלפון של הלקוח ודואר אלקטרוני הופכים לקישוריות כדי שיצירת קשר איתם תהיה קלה יותר.
-
נציגי המכירות יכולים לעיין בהזמנות / מחירים שלהם או לבחור אדם אחר כמסנן.
-
זה מאפשר להאציל תפקידים ולשמור על שירות הלקוחות כעדיפות הגבוהה ביותר.